HIS Klubtøj

Det er muligt at at bestille dit eget HIS klubtøj.

Hvad kan du bestille?:

• Hoodie, jakke og t-shirts.

Farve:

• Mørkeblå med hvidt HIS logo.

Størrelser mulige:

• Voksne: XS - XXXL
  • Børn/Teen: 8-10år + 12-14år
    (str. 10-12 år er desværre ikke længere mulig)

* Børn/Teeen størrelserne er lidt små i det, så gå en størrelse op hvis du er i tvivl.

Priser:

• Hoodie kr. 300,-
  • T-Shirt kr. 150,-
  • Jakke kr. 900,-

Hvordan bestiller du?

• Send beløbet for det ønskede tøj til MOBILEPAY BOX: 452458 (HILLERØD SPORTSRIDEKLUB klubtøj)
  • Ta' skærmbillede af betaling og send det til 42 42 33 84 sammen med dit navn og den ønskede størrelse.
  • Du modtager en sms retur som bekræftelse på din bestilling.
    Deadline for forudbestilling af klubtøj er hhv. 1. september og 1.marts.

Afhentning/Levering?

• Bestillinger er færdige ca. 14 dage efter - cirka midt i måneden.
  • Der er ikke mulighed for levering. Alle bestillinger vil blive leveret til HIS, hvor man selv skal hente det.
  • Du vil modtage en sms med informationer om hvornår det er klar til afhentning.

Ombytning / Returnering

• Alle bestillinger laves på bestilling, der er derfor intet lager og ingen mulighed for ombytning eller returnering.
  • Vi hjælper dog meget gerne med at videresælge til andre i rideklubben via vores mail og Facebookgrupper, hvis dette ønskes.
  • Er der mod forventning fejl fra leverandørens side tager vi selvfølgelig også at denne kommunikation.
  • Der er et minimum på 5. stk. pr. model, når vi ikke det, annulleres ordren og man får sine penge retur.

Størrelsesskema på hoodien: