Dagsridelejr uge 31 - for alle elever
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Der er plads på ventelisten. Du kan tilmelde dig, når du er logget ind

Dagsridelejr UGE 31: 29 juli - 2 august, begge dage inkl.

år byder vi også på en dagsridelejr, hvor alle elever, uanset niveau, er velkommen til at tilmelde sig.

Alle får tildelt "egen" pony/hest på ridelejreren, og vi inddeler i hold alt efter niveau og erfaring. Skriv gerne 3 ponyønsker ved tilmelding.

Ridelejren vil byde på masser af ridning, leg og fælleskab. Vi har fantastiske søde ponyer og heste, og man kan også glæde sig til masser af fornøjelses-tid ved omgangen med ponyerne, til at mere lære om, hvordan man håndterer og omgåes ponyer på en fornuftig og respektfuld måde. Derudover har vi jo god tid, både før og efter ridningen, så vi kan gå i dybden med striglingen og på hvad, hvornår og hvordan det er bedst for hesten - OG så skal der selvfølgelig også både rides dressur, springes, leges, ride i skoven, være konkurrencer og fremfor alt skal der bare være masser af hygge ugen igennem.

Vi mødes hver dag kl 9 ved bordene foran udendørsbanen, som også er der, hvor vi siger farvel og på gensyn igen ml. kl. 17.30 og kl 18, hvor der er hentning - bortset fra torsdag, hvor vi bestiller pizza - og, hvis der er stemning for det, så sover ungerne i rytterstuen.
Vi skal quizze, spille spil og vi skal lege, så medbring endelig et spil eller noget andet hygge, hvis muligt.

Står den på overnatning, skal man skal selv sørge for noget at sove på og med, og man må meget gerne tage gerne tage en bamse eller noget andet med.

Der vil være to voksne på hele ugen og vi hjælpes alle sammen ad.

Der vil være frokost og saftevand hver dag, samt noget formiddags snack og eftermiddags hygge i form af frugt og/eller kage.

Ugen sluttes af med et lille opvisningsshow, hvor familie og venner er inviteret.

Vi glæder os til at se Dig!

De bedste hilsner
Ridelærerteamet i Hillerød Sportsrideklub