Velkommen til HIS Rideskole

Rideskolen favner både nybegyndere - børn som voksne - og rutinerede ryttere, der gerne vil udvikle både dressur og spring.
Vi har ponyer i alle størrelser samt enkelte små heste. Alle vores ponyer/heste er dygtige, og giver vores ryttere gode oplevelser. De går alle på fold sammen, hvilket giver en harmonisk flok.

Flere gange årligt afholder vi stævner, ridelejre, samt andre sociale arrangementer, hvor alle kan være med og have nogle sjove og hyggelige timer sammen på tværs af aldre og niveau.

Det er vores mål at levere undervisning, arrangementer og samvær i absolut topkvalitet, hvor alle føler sig velkomne.
Vi byder alle nye og gamle medlemmer velkommen til mange dejlige timer i selskab med de fantastiske og søde heste og ponyer på ridecentret.

Find os her:
Hillerød Sportsrideklub ligger i udkanten af Hillerød by, tæt på hovedvej 16. Der er busser tæt ved og cykelstien (Banestien) ligger lige foran stalden.