Ponygames

Info
OBS!! Er du ny indmeldt i HIS, kan du kun tilmelde dig holdet efter aftale med daglig leder.
Daglig leder kan kontaktes på rideskolen@hillerodsportsrideklub.dk

Ponygames:
Ponygames er en holddisciplin, hvor der rides forskellige former for stafetlege. Se mere på http://www.rideforbund.dk/KlubogBredde/Breddeaktiviter/Ponygames/Disciplinblade.aspx

For at deltage på dette hold skal du kunne styre din pony/hest i alle tre gangarter og har mod på at prøve mange forskellige ting. Du skal ligeledes være tilmeldt et dressurhold.

Det forventes, at I møder min. 20 minutter før undervisningen starter.

Når du er tilmeldt vil der automatisk blive trukket hver d. 1. i måneden fra dit betalingskort.
Der er løbende måned + 30 dages opsigelse på holdet. Hvis du ønsker at blive udmeldt, skal det ske skriftligt til rideskolen@hillerodsportsrideklub.dk
Der opkræves ikke i juli måned, hvor der ikke er undervisning på grund af sommerferie.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen