Skab
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Skab:
Leje af skab 50x50x30 cm. Skabet kan aflåses.
Skabet lejes for et år ad gangen. Der sker automatisk træk ved fornyelse af den årlige periode. Den årlige lejeperiode er fastsat til 1/3-xx - 28/2-xx.

Nøgle til skabet skal købes under 'SHOP'. Prisen er 300,- og er et depositum. Nøgle udleveres ved førstkommende undervisningsgang efter depositum er købt og betalt.
Find SHOP her: https://hillerodsportsrideklub.dk/cms/ShopOverview.aspx

Hvis nøglen bortkommer dækker depositummet anskaffelse af ny nøgle og evt. lås til skabet.
Ny nøgle udleveres først når nyt depositum på 300,- er købt og betalt.

Opsigelse af skabet skal ske senest 30 dage inden den årlige lejeperiode udløber. Opsigelse kan kun ske skriftligt til sb@hillerodsportsrideklub.dk.

Kontakt og spørgsmål angående ovenstående til Ulrich Gaarslev på ug@hillerodsportsrideklub.dk

Skab 50x50x30. Lejes for et år ad gangen. Der sker ikke tilbagebetaling ved opsigelse i lejeperioden. Den årlige lejeperiode er fastsat til 1/3-xx - 28/2-xx. Startes en lejeperiode efter 1/9-xx betales der kr. 250,- for perioden 1/9-xx - 28/2-xx. Derefter betales der kr. 500,- for perioden 1/3-xx - 28/2-xx.