Klubmodul henter siden
Ridelejr uge 28 for øvede og parter
Tilmeldingsfrist er overskredet
Hillerød Sportsrideklub byder velkommen til ridelejr for rideskoleelever, klubbens ryttere og udefrakommende ryttere med egen pony eller hest.

Ridelejren er rettet mod øvede- og part ryttere.

I løbet af ugen vil rytterne prøve kræfter med forskellige discipliner som for eksempel dressur, spring, ponygames og skovture. Ridelærerne vil desuden planlægge noget hemmeligt og der vil være sjove og spændende konkurrencer. Rytterne skal forberede og øve til et opvisningsshow for forældre og venner.

Der vil være en ridelærer til stede døgnet rundt, og der er mulighed for overnatning alle dage.

Rytterne får morgenmad alle dage undtagen mandag, frokost alle dage og aftensmad alle dage undtagen fredag.

Ugen sluttes af med et opvisningsshow, hvor familie og venner vil været inviteret.

Spørgsmål angående ridelejren kan stilles til Sofie på rideskolen@hillerodsportsrideklub.dk
Mere detaljeret information om ridelejren kommer, når vi nærmer os sommerferien!

De bedste hilsner ridelærerteamet

Tilmeldte