Ridelejr uge 28 begyndere og letøvede
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Hillerød Sportsrideklub byder velkommen til ridelejr for rideskoleelevere, klubbens ryttere og udefrakommende ryttere med egen pony eller hest.
Ridelejren er primært rettet mod begynder og letøvet. Parterne er garanteret deres partpony.
I ugens forløb vil der være forskellige former for ridning eksempelvis ponygames og skovtur. Der vil være sjove og spændende konkurrencer. Ridelærerne planlægger noget hemmeligt. Der skal forberedes og øves til opvisningsstævne.
Der er mulighed for overnatning alle dagene, og det vil altid være en ridelærer til stede.
Ridelejren indebærer morgenmad alle dagene undtagen mandag, frokost alle dagene og aftensmad alle dage undtagen fredag.
Ugen sluttes af med et opvisningsstævne, hvor familie og venner er inviteret til kl. 15 til ca. 17.
Spørgsmål angående ridelejren kan stilles til Ulrich på rideskolen@hillerodsportsrideklub.dk
Mere detaljeret information om ridelejren kommer, når vi nærmer os sommerferien!
28.06.2020
06.07.2020 kl. 10.00 - 10.07.2020 kl. 17.00