Julefrokost barn (under 16)
Hillerød Sportsrideklubs julefrokost 2018
Nu nærmer julen sig og ikke mindst HIS’ længe ventede julefrokost. Vi gentager succesen fra de sidste par år, og derfor samler vi hele klubben til en dejlig aften.
Hillerød Sportsrideklub inviterer til julefrokost:
Lørdag d. 15 december kl. 18:30 i rytterstuen

Vi vil rigtig gerne se jer alle, uanset om I er fra rideskolen, hestepensionen, Team Hotho, Team Ulrich eller blot medlem af klubben.
Aftenen starter med en varm velkomst, om året der gik. Herefter går vi til bords og nyder en lækker julebuffet, som I hver især skal medbringe en ret til. Hvad I ønsker at drikke i løbet af aftenen, medbringer I selv.
Der vil under aftenens forløb forekomme hyggelige og sjove indslag, samt blive uddelt titler fra de forskellige teams i klubben.
Der vil under dette link være et skema over de retter, som skal medbringes, hvor I blot skriver jer på:

Prisen for arrangementet er 125 kroner for voksne (16+) og 100 kroner for børn. Tilmeldingen foregår over Klubmodul under Event senest d. 10 december 2018. Det er først til mølle princippet, da der maksimalt kan være 100 personer i rytterstuen.
Julefrokostudvalget
15.12.2018